مقاله ها

روشنایی کمد دیواری با LED

روشنایی کمد دیواری با LED
4/5 - (1 امتیاز)

روشنایی کمد دیواری با LED : شاید شما هم در صفحات شبکه های مجازی مانند Pinterest تصاویری از آشپزخانه های زرق و برق دار، اتاق نشیمن و اتاق خواب را که به صورت اختصاصی نورپردازی شده اند دیده باشید. جالب است بدانید که می توانید نورپردازی را با ساده ترین راه های ممکن انجام دهید. در این مطلب خواهید دید که چگونه می توان فضاهای کوچکی مانند کمد دیواری و گنجه را نورپردازی کرد. روشنایی کمد دیواری و گنجه در خانه ها اهمیت دارد. ممکن است یک گنجه یا کمد دیواری نقش مهمی در دکوراسیون نداشته باشد اما روشنایی کمد دیواری و فضاهای اینچنینی برای منزل مفید و سودمند است.

آیا برای روشنایی کمد دیواری نمی دانید که از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید، ما برخی از راه حل های نورپردازی مدرن را برای فضاهای کوچک جمع آوری کرده ایم.

کمد دیواری چراغ دار ال ای دی

استفاده از ریسه LED 

یک راه حل مناسب برای روشنایی کمد دیواری و گنجه استفاده از ریسه های ال ای دی می باشد. این ریسه ها نصب آسانی دارند و روشنایی دلپذیری را به وجود می آورند. ریسه ها همان گونه که در تصویر می بینید، پشت فریم درب نصب شده و اصلا قابل مشاهده نیستند. با استفاده از این ریسه ها تمام وسایل داخل کمد و گنجه قابل مشاهده هستند و نیازی نیست تا شما وقت زیادی را برای پیدا کردن وسیله مورد نظر خود صرف کنید.

خرید چراغ مطالعه ال ای دی

 حسگر حرکتی LED

استفاده از چراغهای سقفی کنترل نور LED یک روش ساده و ارزان برای نورپردازی می باشد. این چراغ های دایره ای شکل با باطری عمل می کنند و فوق العاده آسان نصب می شوند. در صورتی که بعد از روشن شدن به مدت 30 ثانیه هیچ حرکتی تشخیص داده نشود چراغ به صورت خودکار خاموش می شود. این راه برای افرادی که معمولا فراموش می کنند که لامپ ها را خاموش کنند بسیار مفید است.

چراغ های خطی LED

استفاده از این چراغ ها برای فضاهای بزرگ تر و گاوصندوق ها مناسب است. این چراغ ها همه کاره هستند و یک نورپردازی مناسب را به وجود می آورند. نورپردازی را می توان در امتداد مسیر حرکت داد تا موقعیتی را که می خواهید تنظیم کنید. این نوع روشنایی نه تنها کاربردی است، بلکه برای به نمایش گذاشتن اثر هنری یا حتی در مغازه ها برای چیدمان کفش و کیف دستی مناسب است.

لامپ های فانتزی

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید تا بتوانید از یک اتاق نشیمن بزرگ استفاده کنید، نصب یک چراغ مدرن نور در مرکز اتاق، مانند یک لامپ فانتزی یا آویز، یک راه عالی برای روشن کردن فضا است. اگر فضای کافی دارید می توانید از لوسترهای مناسب استفاده کنید. همچنین چند چراغ را در گنجه خود اضافه کنید، به طوری که لوازم موجود در گنجه به راحتی دیده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *