مقاله ها

نورافکن ها در فضای تجاری

نورافکن ها در فضای تجاری
امتیاز دهید

نورافکن ها در فضای تجاری : نورپردازی از زمان بسیار قدیم بخش مهمی از زندگی ما بوده است. امروزه صنعت نورپردازی با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف رشد کرده است. LED یکی از جدیدترین اختراعات در حوزه نورپردازی است که به طور پیش فرض برای صنایع، کارخانه های تولیدی، فضاهای عمومی و دیگران تبدیل شده است. به عنوان یک راه حل روشنایی پیشرفته فن آوری، چراغهای LED دارای مزایای فراوانی هستند و می توانند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

چراغ سیل چراغ های مصنوعی قدرتمند است که یک پرتو گسترده ای را منتشر می کنند و برای فراهم آوردن مقدار زیادی نور به یک منطقه استفاده می شود. آنها به عنوان چراغ سیل شناخته می شوند، زیرا آنها به معنای واقعی کلمه یک فضا را با پرتوهای شدید نور خود پر می کنند. آنها به طور منظم برای اهداف مختلف مانند روشنایی جاده، نورپردازی، روشنایی تونلی و سایر برنامه های کاربردی نورپردازی در فضای باز استفاده می شود.

چراغ های روشنایی LED صرفه جویی در انرژی و در مقایسه با راه حل های روشنایی معمولی، خروجی لومن بالاتر در هر وات را دارند. آنها برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و برای روش های نورپردازی چندگانه تنظیم می شوند. گفته می شود چراغ های سیل چراغ در فضای باز تجاری مانند صنایع، کارخانه های تولیدی، بنادر و غیره بسیار محبوب شده اند. آنها لیست قابل توجهی از مزایا و شرایط مطلوب را نسبت به منابع روشنایی معمولی ارائه می دهند. ویژگی های زیر از نور لامپ های LED کاملا چهره فضاهای تجاری را تغییر داده است.

نورپردازی در فضای تجاری با نورافکن ها

چراغ های LED بسیار بادوام هستند و می توانند تا 50،000 ساعت استفاده مداوم داشته باشند. بر خلاف سیستم های نورپردازی معمولی، آنها از فیبر شکننده ساخته نمی شوند، که آنها را به تغییرات دما مقاوم می سازد. همچنین، چراغ های سیل LED تا 10 برابر بیشتر از دیگر راه حل های روشنایی مانند لامپ های هالوژن می باشد. بنابراین، کمک به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری.

بیشتر انرژی کارآمد است

چراغ های سیل LED گرما مانند راه حل های روشنایی معمولی مانند لامپ های هالوژن و CFL ها را منتشر نمی کند. LED ها از انرژی صرفه جویی می کنند تا تنها نور تولید کنند، که یکی از دلایلی است که چرا LED های با ولتاژ کمتری نسبت به راه حل های نورپردازی معمولی با وضوح بالا هستند. از آنجایی که در تولید گرما هیچ انرژی تلف نمی شود، چراغهای LED به شدت برای فضاهای تجاری توصیه می شود که نیاز به نور ثابت دارند. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های الکتریکی می شود، بلکه باعث می شود که محیط کار برای نیروی کار سالم و سالم باشد.

 در دمای سرد بهتر کار می کنند

چراغ های LED نیز می توانند در دماهای سرد کار کنند. این کار آنها را برای مناطق با آب و هوای سرد یا انبارهایی که تحت دماهای یخ زده عمل می کنند مناسب تر می کند. منابع نور متعارف در چنین شرایطی قابل اعتماد نیستند زیرا آنها نیاز به دمای بالاتر برای کار دارند. از زمان انقلاب تکنولوژیکی در صنعت روشنایی، LED ها تبدیل به یک عنصر روشنایی برای صنایع بزرگ می شوند که نیاز به روشنایی کارا برای بهره وری بهتر دارند. چراغ های سیل LED نور زیادی را برای همه اهداف صنعتی ارائه می دهند و برای کار در حتی سخت ترین شرایط طراحی شده اند.

محیط دوستانه

چراغ های LED یکی از امن ترین راه حل های نورپردازی هستند. آنها از عناصر سمی مانند جیوه، سرب و شیشه ای که اغلب در راه حل های معمول نورپردازی یافت می شوند، آزاد هستند. از آنجا که فضاهای تجاری امروز دارای الزامات ایمنی بالا هستند؛ برای آنها ضروری است که از راه حلهای نورپردازی محیطی ایمن استفاده کنند. امکانات تجاری مانند صنایع فرآوری مواد غذایی، صنایع دارویی و غیره باید از مقررات سختگیرانه ای که توسط دولت ها برای اطمینان از ایمنی محصولات به دست می آید، پیروی کنند. چراغ های سقف چراغ در فضای باز در چنین امکانات بسیار شایع هستند، زیرا آنها شرایط ایمنی صادر شده توسط مقامات را برآورده می کنند. علاوه بر این، آنها منطقه را به خوبی روشن می کنند، اما انتشار گازهای کربن نیز کمتر است که برای کارگران، محصولات و محیط زیست مفید است.

علاوه بر این، احتمال وقوع برق و آتش سوزی های آتش سوزی با چراغ های سیلاب کم است، بنابراین شما می توانید یک نورپردازی داشته باشید که ارزش پول اضافی را داشته باشد.

چراغ سیل و موارد استفاده آنها

چراغ های سیل LED در سناریوهای مختلف از محدوده صنعتی، تجاری و عمومی استفاده می شود.

گیاهان تولیدی
سایت های ساختمانی
بنادر
بناهای تاریخی
تعداد زیادی پارکینگ
فرودگاه ها
نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *