اخبار متفرقه

نورپردازی LED برای سالن بدنسازی

امتیاز دهید

نورپردازی LED برای سالن بدنسازی : روشنایی تأثیر قابل توجهی بر زندگی ما دارد از تاثیر آن بر روی خلق و خوی گرفته تا تاثیرش بر عملکرد ما در انجام کارها. هنگام تعیین نور سالن بدنسازی، باید عوامل زیادی را مورد توجه قرار دهید. در اینجا چند نکته برای روشنایی ورزشگاه ها بیان می شود.

از بین تمامی محصولات موجود در بازار، محصولات LED گزینه مناسبی برای روشنایی سالن های ورزشی هستند. اما روشنایی سالن های ورزشی دشواری های خاص خودش را دارد.

سقف سالن های ورزشی

باشگاه ها به طورمعمول دارای اتاق های بزرگ با سقف های دارای ارتفاع هستند. چرا که ورزشکاران نیاز به تمرین در ورزشگاه دارند و بسیاری از تمرینات شامل بلند کردن وزنه در هوا می باشد. پس باید ارتفاع مناسب حفظ شود تا وزنه به لامپ ها برخورد نکند و خطراتی را به همراه نداشته باشد. همچنین در بسیاری از سالن های ورزشی، ورزش هایی مانند بسکتبال یا والیبال انجام می شود. در این ورزش ها توپ ممکن است در ارتفاع زیادی بالا رود. در صورتی که ارتفاع سقف مناسب نباشد، توپ به لامپ ها برخورد کرده و خطراتی را به همراه دارد. بنابراین تعمیر و تعویض لامپ به سختی انجام می شود. چرا که ارتفاع زیاد سختی هایی را به همراه دارد. پس با توجه به سقف های مرتفع، تعمیر و نگهداری لامپ ها می تواند پرهزینه و وقت گیر باشد. چراغ های LED می توانند هزینه های تعمیر و نگهداری را به دلیل دوام و عمر طولانی خود کاهش دهند.

انواع سیستم های نورپردازی مرکز تناسب اندام

هنگام استفاده از یک پروژه نورپردازی ورزشی، نوردهی ایده آل باید محیطی مناسب برای همه ورزشکاران را فراهم کند. شایعترین سیستمهای روشنایی بدنسازی، چراغ های متال هالید و سدیم فشار بالا (HPS) هستند که این روشنایی ها مناسب نیستند. چرا که این سیستم ها شامل عنصر سمی جیوه هستند و باید به درستی دفع شوند.

چراغ های LED حاوی جیوه نیستند از این رو برای سلامتی انسان مضر نیستند. به علاوه این که دارای طول عمر طولانی هستند و از این رو نیازی به تعمیر و تعویض زیادی ندارند.

همچنین این محصولات نوری روشن و شفاف تولید کرده که هیچ گونه خیره کنندگی ندارند.

منبع:

https://www.ledlightandpower.com/led-ideal-gym-lighting/

2 دیدگاه در “نورپردازی LED برای سالن بدنسازی

  1. درمورد خرید دستگاه بدنسازی گفت:

    سلام
    درمورد خرید دستگاه بدنسازی
    راهنمایی می خواستم

    یا اگر ممکنه یک صفحه از ساییتون رو که در مورد خرید بدنسازی و راهنمای خرید مطلب نوشتین معرفی کنید

    درضمن سایتتون فوق العادست

    دوباره به سایتتون میام و
    منتظر پاسخ هستم

    با تشکر از سایت خوبتون

  2. علیپور گفت:

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *