مقاله ها

نورپردازی با ریسه ال ای دی

نورپردازی با ریسه ال ای دی
5/5 - (1 امتیاز)

نورپردازی با ریسه ال ای دی : ریسه led کاربردهای زیادی دارد. این ریسه های پرکاربرد در داخل ساختمان برای تامین روشنایی و همچنین دکوراسیون منزل نقش بسیار مهمی دارند. اما  ریسه ال ای دی فقط مخصوص داخل ساختمان نیستند.نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی ممیتواند فضا را بسیار زیبا نماید.به این منظور شما میتوانید از ریسه شلنگی استفاده نمایید. زیرا غالبا در فضای خارج از منزل نظیر حیاط، باغ ،استخر و … یا حتی نمای ساختمان از این نوع محصولات استفاده میشود. اما برای تزیین و نور پردازی داخل ساختمان از ریسه سوزنی بیشتر استفاده میشود. در این مقاله قصد داریم شما را با نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی اشنا کنیم.

اگر قصد داشته باشید از ریسه ال ای دی در فضای باز و بیرون ساختمان استفاده کنید می بایست ریسه LED مخصوصی را انتخاب کنید. به این نوع ریسه شلنگی میگویند. ریسه شلنگی برای روشن کردن پیاده روها، نورپردازی نقطه ای محیط و برجسته کردن نقاط کانونی استفاده می شود.

نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی

 

نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی

نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی

 

در مرحله اول نیاز به یک ریسه شلنگی دارید.

برای نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی اندازه گیری بسیار پر اهمیت است. اندازه محصول نور پردازی و محل مورد نظر شما باید با یکدیگر تطابق داشته باشد. به همین منظور حتما مطمئن شوید که مقدار مناسبی از ریسه را جدا نموده اید. علاوه بر اندازه رنگ نور نیز بسیار پر اهمیت است. هنگام خرید به هماهنگی نور با سایر اجزای دکوراسیون نیز توجه نمایید. تا چشم اندازه حاصل زیبا تر شود. و طیف زیبایی از رنگ و نور را در عین هماهنگی ببرای شما ببه ارمغان اورد. تنوع رنگ در ریسه شلنگی بسیار بالا است. به همین منظور شما به سادگی میتوانید دست ب انتخاب بزنید.

اموزش نصب ریسه ال ای دی در فضای باز

 

نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی

 

ابتدا مکانی را که قصد دارید با ریسه تزئین نمایید را انتخاب کنید.ریسه ال ای دی را در مسیر مورد نظرتان قرار دهید. و برای محکم نمودن ان از گیره های مخصوص استفاده کنید. گیره ها بر روی ریسه led و زمین محکم کنید. به طوری که محصول لق نباشد. و از مسیر مد نظر شما منحرف نشود. اگر شما با ریسه LED یک مسیر مستقیم را روشن می کنید، می توانید گیره ها را با فاصله از هم وصل کنید. اما اگر مسیر منحنی باشد، باید گیره ها را نزدیک به هم بزنید.

نصب ریسه LED بر روی نرده.

 

نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی

 

به عنوان مثال برای نورپردازی فضای بیرون با ریسه ال ای دی میتوانید با اتصال ریسه LED بر روی نرده مناظر زیبا ایجاد کنید. همچنین مسیر راه پله و پاگرد را نیز روشن مینمایید. برای نصب ریسه شلنگی باید از گیره های مخصوص استفاده کنید. این گیره ها را در زیر نرده وصل کنید. و انها را بر روی نرده محکم کنید. سپس محصول را از داخل این گیره ها عبور دهید. توجه داشته باشید که مجموع ریسه وو گیره در زیر نرده هستند و به هیچ عنوان دیده نمیشوند. و یک نور پردازی خطی و مخفی زیبا برای شما ایجااد مینمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *