مقاله ها

راهنمای خرید چراغ زیرکابینتی

خرید چراغ زیرکابینتی
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای خرید چراغ زیرکابینتی : همواره جهت روشنایی‌ های فضای زیر کابینت در آشپزخانه‌ ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و دارای انواع مختلفی می باشد. این چراغ ها به صورت توکار و نوکار نصب می شوند و دارای مزایای بی شماری می باشند. چراغ زیرکابینتی، یک راه عالی برای روشن کردن آشپزخانه و فضاهایی همچون کانتر و … است. اگر نمی دانید که برای خرید از کجا شروع کنید، این راهنمای منحصر به فرد خرید چراغ زیرکابینتی را برای یافتن راه حلی مناسب تا انتها مطالعه کنید.

برای خرید چراغ زیرکابینتی سه مورد را باید در نظر بگیرید

1. اندازه 

برای خرید چراغ زیرکابینتی در ابتدا اطمینان حاصل کنید که چراغ های شما به اندازه کافی اندازه هستند تا در زیر کابینت پنهان شوند. برای این منظور اندازه گیری صحیح و اصولی اهمیت زیادی دارد.

برای به دست آوردن بهترین نتایج، چراغ هایی را که هم عرض با کابینت های شما هستند انتخاب کنید.

برای حصول اطمینان از روشنایی در اطراف شمارنده، از نوارهای نور استفاده کنید که نزدیک به عرض کابینت های شما هستند.

2. منبع تغذیه

چراغ های زیرکابینتی را از طریق سیم کشی به منبع تغذیه متصل کنید.

این کار به دو صورت امکان پذیر است. می توان این چراغ ها را مستقیم به پریز متصل کرد. مانند تصویر بالا.

 

یا این که همچون این تصویر بر سر راه سیم کشی مستقیم کلیدی قرار داد و چراغ ها را با کلید به منبع متصل کرد.

با این حال، سیم کشی مستقیم نیاز به دانش فنی و کمک گرفتن از یک متخصص برق دارد. بنابراین در صورتی که اطلاعاتی در زمینه سیم کشی و برق ندارید اقدام به سیم کشی نکنید.

3. منبع نور

در بین تمامی منابع نوری که می توان استفاده کرد، چراغ های زیر کابینتی LED از همه مهم تر، محبوب تر و کاربردی ترهستند. اما گزینه های دیگری همچون لامپ های فلورسنت، زنون و هالوژن نیز وجود دارد که استفاده از آن ها به خواست و سلیقه شما بستگی دارد.

چراغ های LED کم ترتین مصرف انرژی و طولانی مدت عمر را دارند. علاوه بر این، به دلیل حرارت بسیار کمی که در هنگام استفاده از آن تولید می شود، مناسب برای استفاده در زیر کابینت آشپزخانه، به خصوص کابینت هایی که در ان ها غذا ذخیره می شود، هستند.

از همه مهمتر، چراغ زیرکابینت LED می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را از گرم تا سرد تولید کند. از این سلیقه همگان را تامین می کند.

امکانات اضافی

اکنون که اصول اولیه را برای خرید پیدا کرده اید، چند ویژگی اضافی برای بررسی وجود دارد:

کنترل از راه دور: بعضی از چراغهای زیرکابینتی با کنترل از راه دور کار می کنند، ویژگی هایی مانند روشن / خاموش، قابلیت نوردهی و تغییر رنگ را  می توان با کنترل از راه دور فراهم کرد.

دیمرها: قرار دادن چراغ زیر کابینتی روی یک دیمر، به شما امکان می دهد تا آنها را برای کارهایی مثل آماده کردن غذا روشن کنید و یا نور آنها را برای محیط کم و زیاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *