مقاله ها

کاربردهای پنل LED در صنایع و مشاغل مختلف

کاربردهای پنل LED
امتیاز دهید

کاربردهای پنل LED

پنل ال ای دی تا حدودی با لامپ های کم مصرف، فلورسنت ها و … تفاوت دارد. علت محبوبیت این پنل ها میزان صرفه جویی چند برابری ان ها می باشد. پنل های LED جایگزین نورهای فلورسنت معمولی شده اند.

این پنل ها یکی از بهترین گزینه های نورپردازی برای طراحی داخلی و بیرونی با توجه به طراحی مدرن امروزی می باشند. پنل های ال ای دی دارای شرایط نوردهی بهتر و انعطاف پذیری در طراحی می باشند.  کیفیت نور در این پنل ها بسیار بالاست. استفاده از مواد عالی برای ساخت پنل های LED موجب شده تا  طول عمر طولانی داشته باشند. از این رو بسیار بادوام هستند. بدون شک این پنل ها نبض بازار را در دست گرفتند.

به این دلیل که استفاده از این پنل ها بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های تعمیر و تعویض را تا حدود زیادی کاهش داده است، تمایل به استفاده از ان ها بسیار زیاد شده است. البته کاربرد این پنل ها بسیار متنوع است. و ما در این مطلب فقط به گوشه ای از این کاربردها اشاره می کنیم.

امروزه صنایع ، کارگاه ها و حرفه های زیادی برای تامین نور مورد نیاز خود از پنل های ال ای دی استفاده می کنند. چرا که با این کار چندین نشان می زنند. در مصرف برق صرفه جویی می کنند و ور بیشتر و با کیفیت تری را هم دریافت می کنند.

کاربرد پنل LED در بیمارستان ها

کاربرد پنل LED در بانک ها

کاربرد پنل LED در مراکز دولتی

کاربرد پنل LED در مراکز فروش

کاربرد پنل LED در رستوران ها

کاربرد پنل LED در هتل ها

کاربرد پنل LED در تالارهای پذیرایی

به علاوه استفاده از این پنل ها در ایستگاه های مترو، پارکینگ ها، پایانه های مسافربری داخل و بیرون شهری، ایستگاه راه آهن … مرسوم می باشد.

این مراکز و مراکز بزرگ و پر تردد دیگر احتیاج به نور زیادی دارند. برای این که این روشنایی تامین شود، چراغ های پنل ها را در ۴ طرف نصب می کنند تا به این منظور برسند. قاب این پنل ها بسیار مقاوم است و دارای طراحی های زیبایی می باشد.در نظر بگیرید که اگر قرار باشد هر کدام از این مراکز از لامپ های معمولی، فلورسنت و … استفاده کند،  چه میزان هزینه گزافی را باید برای مصرف برق پرداخت کنند؟ به علاوه این که عمر این لامپ ها زیاد نیست و مجدد نیاز به تعویض دارد.

استفاده از پنل های ال ای دی کار را بسیار راحت کرده است و هزینه های گزاف را از دوش صاحبان مشاغل برداشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *