مقاله ها

انواع چراغ سقفی LED 

انواع چراغ سقفی LED 
امتیاز دهید

در این مطلب انواع چراغ سقفی LED  را مورد بررسی قرار می دهیم.

چراغ های سقفی بهترین گزینه برای نورپردازی و تامین روشنایی محیط هستند. در مطالب قبل در مورد انواع چراغ ال ای دی و پنل های روشنایی بارها و بارها صحبت کردیم. بنابراین به صورت خاص و اختصاصی در مورد انواع چراغ سقفی LED  صحبت می کنیم.

انواع چراغ سقفی LED

چراغ سقفی LED

چراغ های سقفی ال ای دی امروزه بیشترین کاربرد را در زمینه نورپردازی و روشنایی دارند. چرا که از طول عمر بالایی برخوردارند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی ویژه ای دارند. این چراغ ها خود به دسته های توکار و روکار تقسیم می شوند که در مورد آن ها بیشتر توضیح می دهیم.

  • چراغ سقفی LED توکار

چراغ های ال ای دی توکار بعد از نصب و به محض روشن شدن زیبایی خاصی را به همراه دارند. اگر قبلا از انواع آویزها و لوسترها برای نورپردازی سقف استفاده می کردید با دوشرط می توانید این چراغ ها را جایگزین کنید:

  • زمانی که سقف ارتفاع کوتاهی دارد.
  • زمانی که قد دارید نورپردازی خاص را برای سقف انجام دهید.

در حالتی که سقف ارتفاع کوتاهی دارد به منظور رعایت کردن حداقل ارتفاع استانداردی که برای نصب لوسترها لازم است بنابراین نمی توانید لوستر و چراغ آویز را نصب کنید. در این صورت بهترین گزینه استفاده از چراغ سقفی ال ای دی به صورت توکار است.

چراغ سقفی توکار در اشکال گرد و مربعی طراحی و تولید شده است و در همه فضاها چه مسکونی، چه تجاری و چه اداری قابل استفاده می باشد.

این محصولات یکی از انتخاب های محبوب سازندگان و معماران مدرن محسوب می شوند.

  • چراغ سقفی LED روکار

چراغ های روکار دقیقا مانند چراغ های توکار ال ای دی دارای مزایا و ویژگی های بی نظیری هستند. با این تفاوت که منبع نور روی سطح سقف قرار گرفته و قابل دیدن است. در این شرایط کاملا مشخص است که میزان نور تابشی نیز می تواند بیش تر باشد.

پنل ال ای دی روکار موجود در سایت آماتیس دارای ویژگی خاصی است که برای به کارگیری از آن ها، نیاز به تخریب و یا تعبیه ی فضای از قبل پیش بینی شده نیست، و تنها با پیچ کردن پنل روکار به محل مورد نظر میتوانید از آن بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *