اخبار

راهنمای خرید چراغ مطالعه

راهنمای خرید چراغ مطالعه
امتیاز دهید

در این راهنمای خرید چراغ مطالعه می کوشیم تا شما مخاطب عزیز را با المان های در گیر و مرتبط با نیاز های شما، به شما نشان داده وبه توضیح در مورد هر یک از این شاخصه ها بپردازیم.شاخصه هاییی که ما در این راهنمای خرید چراغ مطالعه شامل :قیمت ، نوردهی اتاق ، انواع چراغ مطاللعه و دکور است البته در آخر مقاله نیز به شاخصه هایی مربوط به نور دهی نیز اشاره شده در سلامتی چشم بسیار موثر و با اهمییت هستند.

چراغ مطالعه از لوازم کاربردی در ادارات و  منازل است. که توسط دانش اموزان،دانشجویان،مهندسین و معماران و … به اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع چراغ مطالعه برای زیبایی ودیزاین اتاق های خانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پس یک چراغ مطالعه خوب باید دارای شاخصه های موثری برای پاسخ نیاز شما باشد.

راهنمای خرید چراغ مطالعه

راهنمای خرید چراغ مطالعه

راهنمای خرید چراغ مطالعه براساس قیمت

شرکت اماتیس می کوشد تا با پیشنهاد های مناسب با در نظر گرفتن قیمت بازه بیشتری از خریداران را جذب کند.

راهنمای خرید چراغ مطالعه ارزان قیمت (۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان)

با قیمت زیر ۱۰۰ تومان

در این بازه از قیمت با چراغ های مطالعه ایرانی و تولید داخل را شروع می شود که در رنگ بندی های مختلف با دوام و مناسب برای میز کار و اداره است که شامل: چراغ مطالعه اداری مدل ۱۱۱ در رنگ های سفید و مشکی نیز موجود است و چراغ مطالعه رومیزی مدل en103 است که با حداکثر ۵۰ هزار تومان می توان انها را تهیه کرد.که پیشنهاد شرکت اماتیس مدل ۱۱۱ است.

چراغ مطالعه مدل ۱۱۱

چراغ مطالعه مدل ۱۱۱

با قیمت زیر ۲۰۰ تومان

و چراغ مطالعه های مدل ۱۰۷ ، سیلورلایت مدل ۱۱۱۵ چوبی ، چراغ کلیپسی مدل ۱۱۳۸ سفید و چراغ مطالعه کلیپسی ابی را با حداکثر ۲۰۰ هزار تومان می توان تهیه کرد.

و در نهایت چراغ مطالعه های عروسکی زافه ای که علاوه بر ظاهر شیک و کودکانه خود که برای زیبایی اتاق خواب کودکان مورد استفاده می تواند قرار بگیرد از کیفیت چراغ و بدنه نیز برخوردار بوده و می تواند حتی به عنوان یک اسباب بازی زیبا مورد استفاده برای کودکان قرار داد.که در دو رنگ سفید و صورتی توسط شرکت نورگستر اماتیس عرضه می شود.

با قیمت متوسط (۴۰۰ تا ۵۰۰ )

این دسته از چراغ های مطالعه دارای امکانات چشم گیر وقابل توجهی است است که موجب افزایش قیمت در این محصولات شده است.از این چراغ مطالعه ها می توان به محصولات زیر که توسط شرکت نور گستر اماتیس پیشنهاد می شود اشاره نمود: چراغ  ۱۲۱۶ ال ای دی سفید که علاوه بر دکمه تاچ دارای مفصل های چرخان برای تنظیم نور در هر زاویه ای را در اختیار شما قرار داده است و یک چراغ مطالعه مهندسی با قیمت مناسب است که که کیفیت بدنه مناسبی هم دارد همچنین رنگ نقره ای هم دارد.از محصولات دیگری که می توان به ان اشاره کرد مدل ۱۲۳۱ است که در رنگ بندی های مختلف رزگلد،سفید و مشکی است همچنین از امکانات قابل توجه ان می توان به اپیکر با کیفیت و قوی با قابلیت اتصال با بلوتوث و همچنین میکروفن جهت برقراری تماس  را دارا است.چراغ مطالعه ۱۲۳۰ دارای تقویم و ساعت.شما می توانید این محصولات را با حداکثر ۵۰۰ هراز تومان تهیه کنید.

چراغ مطالعه ی ساعت دار و تقویم دار 1230

چراغ مطالعه ی ساعت دار و تقویم دار ۱۲۳۰

چراغ مطالعه با قیمت های بالا تر

چراغ مطالعه ها در این دسته را می توان یک کالای لوکس دانست.چرا که این چراغ قوه ها علاوه بر نور مناسب ی که دارند جنس بدنه این چراغ مطالعه ها و طراحی بی نظیر انها این چراغ مطالعه ها نسبت به چراغ مطالعه های نظیر خود بسیار برجسته تر بوده و می درخشند.

اولین چراغ مطالعه پیشنهادی توسط شرکت اماتیس در این دسته به شما چراغ مطالعه ی ۱۲۳۰ است.این چراغ مطالعه از جنس کریستال مایع بوده و همچنین دارای دیمر بوده،دیمر یعنی قابلیت کم و زیاد کردن نور،که در این محصول به طور درصدی از صفر تا صد قابل تغییر است.از نمونه مشابه می توان به مدل ۱۲۱۷ اشاره کردکه که یک چراغ مطالعه مهندسی بسیار زیبای دیمر دار است.

محصول بعدی چراغ مطالعه های ۱۱۸۳ است که در سه رنگ سفید،مشکی؛رزگلد عرضه شده است.این محصول دارای پرت یو اس بی است و می تواند به مصرف کننده در شارژ کردن لوازم الکترونیکی کمک کند.و در نهایت مدل ۱۱۶۸ اشاره کرد.این محصول علاوه بر جنس بدنه ی خود که از جنس پلی کربنات است و همچنین علاوه بر پرت یو اس بی دارای یک شارژر وایرلس است که همین موضوع این محصول را به یک محصول خاص و لوکس مبدل می کند که در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است و پیشنهاد شرکت اماتیس است.

چراغ مطالعه ی led اداری مدل ۱۱۶۸ همراه با شارژر وایرلس سفید

چراغ مطالعه ی led اداری مدل ۱۱۶۸ همراه با شارژر وایرلس سفید

در نهایت شما برای دیدن مدل های مشابه و کسب اطلاعات بیشتر در سایت های خارجی می توانید با یک کلیک به راحتی این کار را انجام دهید.

راهنمای خرید چراغ مطالعه با توجه به میزان نوردهی اتاق

برای خرید چراغ مطالعه به اولین چیزی که باید توجه نمود میزان اتاق یا محل قرار گرفتن چراغ مطالعه است.این شاخصه تاثیر چشم گیری بر روی انتخاب شما برای خرید چراغ مطالعه خواهد داشت.اگر چراغ مطالعه خریداری شده تنها منبع نوری موجود در محیط باشد یا نور غالب بر محیط باشد باید در نظر داشت که نور چراغ مطالعه باید به سراغ گزینه هایی که میزان روشنایی ان ها بالا است توجه کرد تا بتواند دامنه مناسبی را با روشنایی مناسب در بر گرفت.

اما اگر محیط مورد نظر یا اتاق از روشنایی خوبی بر خوردار بود باید از چراغ مطالعه ای با چراغ های کوچک  با نور متمرکز است.به همین علت پیشنهاد شرکت نور گستر اماتیس در این راهنمای خرید چراغ مطالعه به شما چراغ مطالعه ای است که در ان دیمر به کار رفته باشد.

دیمر چیست؟

دیمر یک لیمیتر برای میزان نور انتشار داده شده توسط چراغ مطالعه است.همانطور که میدانید اختلاف نور بین صفحه کتاب و محیط اطراف می تواند باعث خستگی چشم شده که به طبع این عمر راندمان کار را پایین اورده.طبعا این چیزی نیست که ما می خواهیم.به همین علت یک چراغ مطالعه با داشتن دیمر می تواند در هر محیطی با هر میزان نوری مفید باشد و مانع از کاهش راندمان شما شود.

از چراغ های مطالعه ای که دیمر در ان به کار رفته و یکی از پیشنهاد های شرکت اماتیس است چراغ مطالعه ی ۱۲۳۰ است.

از نمونه های دیگر که قصد داریم در این راهنمای خرید چراغ مطالعه دیمر دار به شما معرفی کنیم مدل ۱۲۳۱ ، مدل ۱۲۱۷ ، مدل ۱۱۶۸

انتخاب چراغ مطالعه بر اساس امکانات اضافه بر آن

افراد مختلف با توجه به استفاده های مختلف به امکانات جانبی چراغ های مطالعه نیز  توجه می کنند. به همین دلیل ما به بررسی چراغ مطالعه های شرکت اماتیس می پردازیم.در نهایت بهترین محصول از نظر امکانات را از دیدگاه شرکت اماتیس رابیان می کنیم.

مدل ۱۲۳۱ که دارای اسپیکر با کیفیت و همچنین میکروفن که برای مکالمه تلفنی مورد استفاده است.از دیگر چراغ های مطالعه که امکانات آن قابل توجه است می توان به چراغ مطالعه ی ۱۲۳۰ اشاره کرد.این محصول توسط نمایشگر زیبایی که دارد ساعت و تاریخ را نشان می دهد.مدل ۱۱۶۸ نیز از چراغ مطالعه های برجسته در زمینه امکانات انبی می باشد.این چراغ مطالعه دارای پرت یو اس بی برای شارژ لوازم الکترونیکی است همچنین برای تلفن های هوشمند جدید شارژر وایرلس نیز قرار داده شده است. در نهایت پینهاد ما به شما  مدل ۱۲۳۱ است چرا که با توجه به قیمت مناسب آن از امکانات جانبی قابل توجهی برخوردار است.

چراغ مطالعه اسپیکر دار بلوتوثی رنگ سیاه 1231

چراغ مطالعه اسپیکر دار بلوتوثی رنگ سیاه ۱۲۳۱

انواع چراغ مطالعه با توجه به سبک قرار گرفتن و سبک ساخت

یکی دیگر از شاخصه هایی که می توان در این راهنمای خرید چراغ مطالعه به ان اشاره کرد شاخصه سبک چراغ مطالعه که به دسته چراغ مطالعه رو میزی ، چراغ مطالعه دیواری و در نهایت چراغ مطالعه ایستاده نام برد.

هر یک از این سبک ها بسته به محیط،سلیقه و حتی در بحث طراحی دکور می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.باید در نظر داشت که استفاده از هر یک از این ها از نظر کارایی بسیار شبیه هم بوده و اختلاف چندانی با هم از این لحاظ ندارند.

انواع چراغ مطالعه با توجه به استفاده کنندگان

کارایی و میزان کار امد بودن یک چراغ مطالعه برای هر رده سنی و شغل های مختلف نیز شاخصه ی مهمی است که می توان در این راهنمای خرید چراغ مطالعه به ان پرداخت چرا که شرکت نور گستر اماتیس همواره نیاز های مشتریان خود را در هر بازه سنی و شغلی در نظر دارد و برای ارایه محصول مناسب می کوشد.

برای استفاده کودکان ونوجوانان

چراغ مطالعه یکی از لوازمی است که می توان در اتق هر کسی پیدا کزد چرا که علاوه بر کارایی این محصول،بخشی از زیبایی و نمای اتاق را به دوش می کشد.به همین دلیل چراغ مطالعه مناسب به سن و روحیه کودکان طراحی و ساخته شده که بتواند به بهترین نحو ممکن بتواند جواب گوی این نیاز ها باشد.چراغ مطالعه ای که برای کوکان استفاده می شود علاوه بر نور مناسبی که باید داشته اشد تا سلامتی چشم کودک را در خطر نندازد باید بدنه ان نیز طوری طراحی شده باشد که باعث بریدگی و اسیب نشود.چراغ مطالعه های عروسکی زافه ای پیشنهاد شرکت اماتیس است.این محصول با علاوه بر ظاهر زیبا به عنوان اسباب بازی نیز می تواند قرار بگیرد.

برای استفاده مهندسین معماران

چراغ های مطالعه می تواند برای مهندسین و معماران که اغلب وقت خود را به طراحی می پردازند اهمییت چشمگیری دارند.چراغ مطاله های مورد استفاده در این شغل هاباید داری مفاصل منعطف باشد تا بتواند نور را به هر جهت و زاویه مورد نیاز کار این افراد بتاباند تا شرایطی کاملا مناسب و راحت برای کرشان فراهم کند.

راهنمای خرید چراغ مطالعه امکانات چراغ مطالعه ی مهندسی فلزی led مدل ۱۲۱۶ سفید

امکانات چراغ مطالعه ی مهندسی فلزی led مدل ۱۲۱۶ سفید

پیشنهاد ما به شما مهندسین و معماران عزیز شامل چراغ مطالعه های مدل ۱۲۱۶ ، مدل۱۲۱۷ است.

برای استفاده ادارجات

یکی از مکان های پر مصرف در زمینه استفاده از چراغ های مطالعه دفتر ها و ادارجات ها هستند چراکه با علاوه بر کارایی آن به دیزان و زیبایی اداره بسیار کمک می کند.چراغ مطالعه هایی که بیشر مورد استفاده است چراغ مطالعه هایی است که از دوام و کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد.که  مدل۱۲۳۰ ، مدل۱۰۷ ،مدل۱۲۰۷

چراغ مطالعه دکوری

همان طور که قبلا اشاره کردیم یکی از جنبه های اصلی استفاده از انواع چراغ به کارگیری آنها به عنوان محصولی تزیینی و دکوری می باشد.ب همین خاطر شرکت اماتیس در تلاش است تا بتواند چراغ های مطالعه دکوری را نیز در لیست پیشنهادات خود قرار دهد.

راهنمای خرید چراغ مطالعه بر اساس نور لامپ موجود در آن

چراغ مطالعه هایی که در آن از لامپ های رشته ای استفاده می شود به دلیل رنگ زرد این لامپ ها با استفاده بلند مدت از آنها چشم ها دچار خستگی شده و بازده را کاهش می دهد.گرمای تولید شده توسط این لامپ های رشته ای نیز بسیار قابل توجه بوده و نمی توان از انها چشم پوشی کرد.به همین خاطر استفاده از چراغ مطالعه هایی که دارای چراغ ال ای دی هستند نیز می تواند موثر باشد.

همانطور که می دانید رنگ آبی موجود در نور منتشر شده در این چراغ های ال ای دی برای چشم مضر بوده و باعث خستگی چشم می شود باید شاخص سی ار ای را نیز در نظر داشت.علاوه بر سی ار ای می توان به شاخصه دیگری اشاره کرد که وجود آن در چراغ ال ای دی می تواند بر سلامتی و جلوگیری از خستگی چشم موثر باشد و ان هم flicker free است که  شما به راحتی با قرار دادن دوربین تلفن همراه خور جلو آن اگر شاهد پرپر زدن و قطع و وصل شدن نبودید می توانید از از وجود این شاخصه در لامپ ها اطمینان حاصل کنید.

شاخص سی ار ای چیست؟

C R I (color rendering index) همان میزان رنگ های منتشر شده توسط چراغ است.بنابراین باید از چراغ هایی استفاده نمود که شاخصه ی سی ار ای در این چراغ ها مناسب و حتی در بعضی موارد قابل تنظیم باشد می تواند بسیار موثر واقع شود و بازه مطالعه شما را افزایش دهند.

و در نهایت محصولات ما شامل چراغ  ۱۲۱۶ ال ای دی سفید ، چراغ مطالعه ی ۱۲۳۰ ، مدل ۱۲۳۱ ، مدل۱۱۶۸ ، مدل۱۱۸۳

و در واقع می توان گفت که تمام مدل های با قیمت بالای ۳۰۰ هزار تومان از این شاخصه ها برخوردار بوده است.

مشتریان عزیز میتوانند انواع چراغ مطالعه را در فروشگاه اماتیس مشاهده و خریداری نمایند.با استفاده از لینک به فروشگاه وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *