مقاله ها

روشنایی با ۱۲ چراغ ایستاده مدرن

امتیاز دهید

چراغ های ایستاده می توانند یکی از بهترین موارد برای تکمیل یک اتاق باشند. این چراغها برای گوشه های دنج خانه و مطالعه بسیار مفید هستند و انعکاسی از یک سبک منحصر به فرد می باشند. این چراغها در خانه شما  مانند گیلاسی است که برای تزئین کیک روی آن قرار می گیرد. در اینجا ۱۲ مورد جذاب از این چراغ ها را به شما معرفی می کنیم.

۱- چراغ ایستاده برنجی مدل Urban Outfitters Culver  مبلغ ۱۲۹ دلار

این چراغ  مدرن برنجی زیبا با پایه های سیاه، گرمی خاصی به خانه شما می بخشد. به نظر می رسد بازوهایش قابل تنظیم باشد. چه چیزی بهتر از این؟!

۲ – لامپ ایستاده مدل CB2 Trio ، ۲۴۹ دلار

طراحی شده توسطJannis Ellenberger ، این چراغ شامل سه لامپ براق چندمنظوره و مطالعه است. با استفاده از کلیدهای دستی می توانید انتخاب کنید که چند لامپ به طور همزمان روشن باشد. این چراغ برای مطالعه و روشنایی محیط مناسب است. این چراغ برنجی همان  چیزی است که از خرید آن پشیمان نمی شوید.

۳- چراغ ایستاده Threshold Hudson ، قیمت ۷۹٫۹۹ دلار

طراحی شیک صنعتی و زیبای این مدل چراغ موجب می شود تا به راحتی با بسیاری از سبک های دیگر ترکیب شود. این چراغ نمونه ای کامل است. ترکیب هنرمندانه شیشه همراه با بازوی فلزی و قابل تنظیم، آن را از سایر چراغها متمایز می سازد.

۴ – چراغ ایستاده Rejuvenation Stem ، قیمت ۳۴۹ دلار

طراح این چراغ ، Brendon Farrellمی گوید ” با الهام گرفتن از ساقه گل” آن را طراحی کرده است و دقت در جزئیات مانند سایه های برنجی ، پایه سنگ مرمر و زنجیر داخل آن، دلیل واضحی بر این ادعا است.

۵- چراغ ایستاده مدل Santa & Cole Tripod G5 ، قیمت ۱۰۶۵ دلار

مدل مدرن Santa & Cole’s ، چراغی دارای  سه پایه سنتی است که شایان ستایش است. این طرح، طراحی منسجمی دارد که به اندازه کافی برای هر دو سبک مدرن و سنتی انعطاف پذیر است. این چراغ نور بسیار ملایمی را از پشت حباب خود عبور می دهد.

۶- چراغ ایستاده مدل Sit Down New York Carey Floor Lamp ، قیمت ۲۴۹ دلار

این چراغ با طرحی جسورانه، حبابی به شکل زنگ در بالا و پایه ای فلزی و سیاه در هرجا قرار گیرد ، آنجا را تکمیل می کند.

۷- چراغ ایستاده مدل Safavieh Mave ، ۱۰۰٫۹۹ دلار

این چراغ ایستاده بسیار ساده است. پایه چرم سیاه و براق ، قاب طلایی و پایه سنگ مرمر، آن را به مدلی کامل تبدیل می کند.

۸- چراغ ایستاده مدل Blu Dot Perimeter ، قیمت ۴۹۹ دلار

این چراغ، از پایه های فولاد با پوشش استیل ساخته شده است که با حبابی که در بالای آن است، شکلی کاملاً پویا ایجاد کرده است. این مدل، در رنگ های گوناگون موجود است. طراحی فوق العاده سبک و مدرن با حباب پارچه ای دارد که آن را جذاب می کند.

۹- چراغ ایستاده مدل Safavieh Reed ، قیمت ۱۳۱٫۹۹ دلار

این چراغ با الهام از قطعات مبلمان نمایش داده شده در گالری های هنری مدرن بارسلونا طراحی شده و یک اثر هنری است. شکل ظاهری آن با دو بازو، جلوه بصری مناسبی را در خانه شما ایجاد می کند. در حالی که اجازه می دهد نور را به جایی که به آن نیاز دارید هدایت کنید.

۱۰- چراغ ایستاده مدل Frandsen Lighting Giraffe Task ، قمیت ۳۵۹ دلار

طرح این چراغ با گردن زیبا و بلند، الهام گرفته از حیوانات است و شبیه به ملخ است. برخی معتقدند مانند زرافه است با پایه های ظریف چوبی که برای خانه های مدرن بسیار ایده آل است.

۱۱- چراغ ایستاده مدل Flos Lighting IC Floor Lamp ، قیمت ۹۹۵ دلار

طراح  Michael Anastassiades ، با الهام جالبی، مستقیم سراغ اشکال هندسی رفته است و زیبایی را به کمک تعادل نشان داد. مواد لوکس مانند پایه فلزی براق و حباب ساده شیشه ای در بالا، این چراغ را شیک جلوه می دهد که باوجود سادگی، از پیچیدگی های مدرن برخوردار است.

۱۲- چراغ ایستاده با ۳ بازو مدل Rejuvenation Cypress ، قیمت ۷۹۹ دلار

هنگامی که به چراغی با چند شاخه نور نیاز دارید ، می توانید از این چراغ ایستاده استفاده کنید. این چراغ ۳ لامپ جداگانه دارد که در صورت تمایل می توانید هر کدام از آنها را روشن کنید. این مدل با همکاریCedar & Moss طراحی شده که با پایه های براق برنزی بسیار خیره کننده است.

 

https://www.hunker.com/13707769/light-it-up-with-these-12-modern-floor-lamps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *