مقاله ها

ریسه LED کجا باید استفاده شود؟

ریسه LED کجا باید استفاده شود؟
5/5 - (1 امتیاز)

کاربرد ریسه ال ای دی :

 آیا تا به حال به دنبال راهی برای مدرن کردن روشنایی فضای اطراف خود بوده اید؟ ما راه حل مناسب و مقرون به صرفه ای را به شما پیشنهاد می دهیم. استفاده از انواع ریسه ال ای دی میتواند یک پیشنهاد جذاب برای شما باشد. ریسه led یک روشنایی بلند و باریک است. به عبارت دیگر یک مدار الکتریکی باریک و قابل انعطاف که با روشنایی خود نوری زیبا و خیره کننده ایجاد خواهد کرد. از ریسه ال ای دی میتوان در همه مکان هایی که دور از دسترس هستند نیز استفاده نمود. قیمت مقرون به صرفه در کنار مصرف انرزی پایین و تنوع رنگ نور محصولی رویایی را برای شما به ارمغان خواهد اورد. این محصولا تنوع بسیار بالایی دارند. ریسه شلنگی ، ریسه سوزنی و … .اما حال این سوال مطرح می شود که ریسه LED کجا باید استفاده شود؟

ریسه LED کجا باید استفاده شود؟

در پاسخ به سوال ریسه LED کجا باید استفاده شود؟ این مطلب را مطالعه کنید. در زیر برخی از مناطق که برای نصب ریسه ال ای دی  مناسب است بیان می شود. پس تا انتها همراه ما باشید.

۳-پلکان و راهروها

ریسه شلنگی

اگر در خانه خود پله دارید با استفاده از ریسه شلنگی  روشنایی آن ها را تامین کنید تا پله هایی روشن داشته باشید و در اواسط شب از پله ها سقوط نکنید. با استفاده از این محصول شما در کنار زیبایی از روشنایی کافی نیز بهره خواهید برد. به جای این که برای روشن کردن راه پله از کلید برق استفاده کنید، از ریسه شلنگی ظریف استفاده کنید. انها را در محیط های گوناگون استفاده کنید. و از روشنایی ملیح و مناسب ان لذت ببرید. نورپردازی ظریف این ریسه ها شما را به صورت کامل از حالت خواب آلودگی در نیمه شب بیدار می کند.

۲-مکان های خاص و دور از دسترس

ریسه سوزنی

مکان های خاصی در منزل شما وجود دارد که تاریک هستند و دسترسی به آن ها ساده نمی باشد مانند بالا و زیر کابینت آشپزخانه، در سقف کاذب و … ریسه LED می تواند به خوبی این فضاهای به ظاهر بی فایده را تبدیل به مکان های کارآ با روشنایی مناسب کند. نصب این ریسه ال ای دی در بالای کابینت سبب جذاب تر شدن کابینت های آشپزخانه می شود و همچنین استفاده از آن ها در سقف کاذب علاوه بر زیبا کردن محیط به عنوان منبعی از نورپردازی نیز به حساب می آید.

۳-ویترین یا قفسه نمایش

ریسه ال ای دی

ریسه LED همچنین یک گزینه عالی برای روشنایی مناطق محصور مانند کابینت های قفسه بندی و ویترین ها است. از آنجا که ریسه ال ای دی با استفاده از انرژی بسیار کمی کار می کند و خروجی گرمای بسیار کمی دارد، شما نباید نگران آنچه که در این قفسه ها دارید، باشید. همچنین میتوانید از ریسه سوزنی در لا به لای وسایل بلوری و دکوری استفاده نمایید و از درخشش ان لذت ببرید.

۴-نور پس زمینه

ریسه LED

یکی از گزینه های جذاب برای استفاده از این ریسه ها، به کار بردن ان ها برای نور پس زمینه است. استفاده از این ریسه سوزنی برای پشت تلویزیون بسیار مناسب است. چرا که موجب اذیت و ناراحتی چشم شما در هنگام تماشای تلویزیون نمی شوند. این ریسه نور ها را  همچنین می توان برای سایر دستگاه های الکترونیکی مانند رایانه و … هم استفاده کرد. به علاوه از این نوارها می توانید برای پشت آینه هم استفاده کنید. در این صورت یک نورپردازی ظریف و تاثیرگذار خواهید داشت.

به دلیل زیبایی و کاربرد های گسترده ای که ایین محصولات دارند. به شدت در ایران و جهان مورد اقبال قرار گرفته اند. تیم اماتیس با در نظر گرفتن این نکته و در جهت برطرف نمودن نیاز های شما مشتریان عزیز اقدام به عرضه انواع ریسه نموده است. برای مشاهده و خرید به لینک مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *