مقاله ها

نورپردازی حیاط با کمک ریسه ال ای دی

نورپردازی حیاط
3/5 - (1 امتیاز)

با ریسه ال ای دی یک حیاط زیبا بسازید.

در فصل بهار و تابستان حیاط منازل و ویلاها سرسبز و زیبا است. اما در فصول سرد و خزان حیاط منزل و ویلا بی روح می شود و هیچ چیز مانند یک نورپردازی تابستانی نمی تواند سرسبزی و نشاط را به فضای حیاط شما هدیه کند. با ایجاد یک فضای دل انگیز میتوانید کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری نمایید. در این مطلب می بینید که چگونه با استفاده از ریسه ال ای دی می توان نورپر دازی حیاط را انجام داد.

ایده های نورپردازی حیاط با کمک ریسه ال ای دی.

یکی از المان هایی که به شما کمک شایاانی بنماید ریسه ال ای دی است. این محصولات با قیمت مناسب در فروشگاه اماتیس موجود است. برای خرید از طریق لینک  اقدام نمایید.

ریسه LED با قیمت مناسب و مصرف انرژی پایین و همچنین سهولت در نصب و استفاده بسیار مورد توجه مشتریان عزیز قرار گرفته است. در ادامه با ارائه چند ایده به شما کمک خواهیم کرد نورپردازی حیاط را انجام دهید. باید توجه داشت که بسیاری از ریسه سوزنی و ریسه شلنگی دارای استاندارد IP 65 هستند. لذا در برابر نفوذ گرد و خاک و اب و رطوبت مقاوم هستند. به همین دلیل طول عمر بالایی دارند. و استفاده از انها در محیط های خارج از منزل سبب کاهش طول عمر انها نخواهد شد.

۱- استفاده از ریسه ال ای دی در بالای درختان

نور پردازی حیاط با ریسه LED

اگر یک منزل ویلایی با درختانی تنومند دارید میتوانید با نصب ریسه ال ای دی بر روی شاخه های درختان زیبایی منزلتان را دو چندان کنید. نور حصل از این محصول میتواند فضا را ب ندازه کافی روشن نماید. همچنین درخشش قطعات ریسه بر روی شاخ و برگ درخت بسیار چشم نواز خواهد بود. این محصولات مصرف انرژی بسیار پایینی هم دارند. در نتیجه شما میتوانید ساعات طولانی از روششنایی ان بهره ببرید. بدون اینکه هزینه گزافی برای شما به ارمغان اورد.

۲- استفاده از ریسه ال ای دی در بالای ایوان برای نورپردازی حیاط

نور پردازی حیاط با ریسه ال ای دی

نصب ریسه های ال ای دی در بالای ایوان حیاط یک ایده جذاب است. که از دیر باز در میان افراد رواج داشته است. این کار سبب میشود تا علاوه بر نورپردازی زیبا و جذاب، محیطی گرم و صمیمی داشته باشید. و بستری برای دور همی های خانوادگی ایجاد شود. برای این منظور توجه داشته باشید که هرگز از رنگ نور های تند یا زننده استفاده نکنید. زیرا این امر سبب ازار و خستگی چشم ها خواهد شد. به این منظظور میتوانید از انواع ریسه سوزنی یا ریسه شلنگی استفاده نمایید.

۳-استفاده از ریسه سووزنی برای تزیین گلدان

نور پردازی حیاط با ریسه سوزنی

به راحتی می توانریسه ال ای دی را بر روی گلدان ها یا حتی گیاهان رونده نصب کرد. این کار موجب می شود تا فضایی رویایی به وجود آید که چشم هر بیننده را نوازش می دهد. برای این کار میتوانید از ریسه سوزنی استفاده نمایید. همچنین باید بدانید گرمای حاصل از ریسه سوزنی بسیار کم است و به هیچ عنوان سبب اسیب به گیاهان شما نخواهد شد.

۴-استفاده از ریسه شلنگی در حاشیه باغچه.

شما میتوانید بر روی حاشیه باغچه از ریسه شلنگی استفاده نمایید. نور حال از این محصول یک نواخت و بدون انقطاع است. در نتیجه با یک نور پردازی خطی و مخفی میتوانید حدود  باغ یا باغجه و یا فضا های دیگر نظیر حوض و استخر را نیز تزئین کنید. و از زیبایی ان لدت ببرید.

مسئله مهم این است که می توان با ساده ترین کارها زیبایی چشمگیری را به منزل یا فضای بیرونی ان هدیه کرد. شما می توانید این ریسه های تزیینی را بر روی تنه درختان، سقف آلاچیق ویلا و … نصب کنید.

حتی می توانید با خلاقیت خودتان ریسه های تزیینی زیبایی بسازید و از تماشای آن ها لذت ببرید و نورپردازی حیاط  را انجام دهید.

تیم اماتیس با رصد بازار اقدام به تهیه و فروش انواع ریسه ها با قیمت مناسب و تنوع بالا نموده است. مشتریان عزیز میتوانند از طریق لینک اقدام به خرید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *