Silverlight | سیلورلایت

تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1486369412767{padding-top: 30px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;padding-left: 30px !important;}”]

تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی

تضمین کیفیت
تضمین کیفیت

شرکت نورگستر آماتیس؛ فقط کالای اصلی

 

شرکت نورگستر آماتیس اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که نورگستر آماتیس برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از نورگستر آماتیس خریداری می‌کنند.
شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند.

اطلاعات مدت زمان گارانتی و نوع گارانتی به طور دقیق برای شما درج شده و فاکتور الکترونیکی ثبت شده ی شما در وب سایت آماتیس، تضمین خدمات پس از فروش شما می باشد.

توجه کنید که کالای بدون گارانتی، مشمول دریافت گارانتی سلامت ۳ روزه شرکت آماتیس می باشد.

تضمین صحت اطلاعات و امانت داری در ارائه ی شفاف اطلاعات محصولات

 

تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت بیگی کالا توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت ۷ روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و شرکت آماتیس هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت. در ادامه شرایط تعلق گارانتی را توضیح خواهیم داد.

شرایط شمول گارانتی.

  1. دستگاه خریداری شده دچار اسیب فیزیکی نشده باشد.
  2. اگر درایور محصول دچار نقص شده باشد. جز خدمات پس از فروش میباشد. اما هزینه خرید درایور از مصرف کننده دریافت میشود. و تنها تعویض ان بر عهده اماتیس میباشد.
  3. دستگاه خریداری شده دچار رنگ رفتگی نشده باشد.
  4. شکستگی مفاصل مخصوصا در چراغ مطالعه ها جز شرایط شمول گارانتی نیست.
  5. مواردی نظیر اتش گرفتگی جز شرایط شمول گارانتی نمیباشد.
  6. اسیب هایی نظیر فرسایش طبیعی محصول جز شرایط شمول گارانتی نمیباشد.

توجه ویژه.

  1. شرکت اماتیس به اطلاع مشتریان میرساند. در مدت زمان گرانتی محصول، هرگونه اسیبی که مشمول ضمانت باشد. تحت پوشش رایگان اماتیس میباشد. همچنین اماتیس تا ۱۸ ماه تعهد خدمات پس از فروش در رابطه با تامین و توضیع و تعمیر قططعات فروخته شده میباشد.
  2. به اطلاع مشتریان عزیز میرساند. که تعمیر و یا تعویض قطعاتی که گارانتی دارند. حداقل سه روز کاری به طول می انجامد. و صرف زمان کمتر مقدور نیست.
  3. به اطلاع مشتریان میرساند که کلیه چراغ ها ییی که بر روی وبگاه اماتیس فروخته شده است. به همراه درایور انها شامل گارانتی درج شده در صفحه محصول میباشند. به شرطی که اثاری از فرسایش در اثر رطوبت و … بر روی انها موجود نباشد.

شرایط و نحوه استفاده از گارانتی تجهیزات کامپیوتری .

  •        در صورتی که کالای خریداری شده دارای مشکل فنی است، می‌توانید تا هفت روز کاری کالای خود را با هماهنگی بخش گارانتی به فروشگاه اماتیس بازگردانید.
  • ·       کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی اماتیس بررسی خواهد شد و در صورت تایید ایراد فنی عنوان شده از جانب شما ، محصول خریداری شده برای دریافت خدمات به شرکت گارانتی ارسال خواهد شد.
  • ·       تصمیم گیرندۀ نهایی در رابطه با وضعیت کالا (تعمیر یا تعویض کالا) شرکت گارانتی کننده است.
  • ·       درصورت عدم تایید ایراد فنی، محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.
  • ·       در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض در هر یک از مراحل فوق مبلغ آن طبق قوانین گارانتی به حساب مشتری واریز خواهد شد و یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض شده و تفاوت قیمت آن محاسبه می‌گردد.
  • مواردی نظیر شکستگی ، احتراق ، اسیب فیزیکی و … مشمول گارانتی نخواهد شد.
بستن
مقایسه