مقاله ها

۷ لامپ خورشیدی مناسب برای نورپردازی حیاط و فضای باز

امتیاز دهید

هنگام برنامه ریزی برای نورپردازی در فضای باز، مطمئنا شما نمی خواهید چراغ هایی که بیش از حد پرنور و یا بسیار کم نور هستند را مورد استفاده قرار دهید. برای نورپردازی حیاط و فضای باز باید روشنایی را انتخاب کنید که دارای نور مناسبی باشد تا از براق شدن و یا مات شدن فضای حیاط و تبدیل ان به حیاط زندان جلوگیری کند.

۷ لامپ خورشیدی مناسب برای حیاط و فضای باز

هنگام انتخاب، به یاد داشته باشید که نیازهای خاص و ابعاد فضای شما به چه میزانی است. امروزه استفاده از چراغ های خورشیدی برای روشنایی و نورپردازی حیاط و فضای باز با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. با ما همراه باشید تا تعدادی از این لامپ های خورشیدی مناسب را معرفی کنیم.

  1. ۱٫ چراغ های خورشیدی میخی یا ایستاده

این مدل از چراغ های خورشیدی ساده ترین نوع روشنایی هستند. به معنای واقعی کلمه همه کاری که باید انجام دهید این است که آنها را در زمین قرار دهید (جایی که آنها در معرض نور خورشید قرار گیرند) و مراحل نصب را انجام دهید.

در هر ماه باید چند بار اقدام به تمیز کردن این لامپ ها کنید. تا از تجمع خاک و آلودگی و کاهش نور آن جلوگیری شود.

  1. ۲٫ لامپ کف یا زمینی خورشیدی

چراغ های زمینی در فضای باز به طرز شگفت انگیزی در روشنایی بیرونی موثرند. آن ها نسخه جدید روشنایی ها هستند و نوعی جذابیت منحصر به فرد را به منظره بیرونی می دهند.

  1. ۳٫ چراغ های مسیری یا جاده ای خورشیدی

کار اصلی چراغ های مسیری برای روشن کردن مسیرهای تاریک است، بنابراین آن ها به میزان بیشتری نور تولید می کنند.

جنس بدنه این چراغ ها از فولاد ضد زنگ است بنابراین ممکن است کمی گران به نظر برسند.

  1. ۴٫ چراغ های فانوسی خورشیدی

چراغ های رشته ای یا فانوسی خورشیدی در فضای باز به منظور تزیین و تامین نور تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این چراغ ها موجب می شود تا نورپردازی ویژه ای برای یک منطقه خاص به وجود آید. این چرغ ها موجب ایجاد خطوط مدرن خیره کننده می شوند.

  1. ۵٫ چراغ دیوارکوب خورشیدی

این نوع از چراغ های خورشیدی روی دیوار حیاط یا فضای باز نصب شده و برای روشنایی درگاه های بیرونی و یا برای روشن کردن حیاط مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین برای نورپردازی بر روی مجسمه های موجود در حیاط ویلاها و … از آن ها استفاده می شود.

این چراغ ها تا ۸ ساعت امکان روشن ماندن را دارند.

  1. ۶٫ پلاکاردهای خورشیدی

 

این چراغ ها به صورت عمودی نصب می شوند و اغلب در معرض دید قرار دارند. آنها نیز اغلب به عنوان روشنایی مسیر استفاده می شود. این چراغ ها را به راحتی می توان از روی ظاهر استوانه ای آن ها تشخیص داد.

  1. ۷٫ چراغ های پله خورشیدی

اگر حیاط شما دارای پله باشد، نصب چراغ های پله خورشیدی بسیار ساده و مناسب است. استفاده از این چراغ ها موجب می شود تا مسیر پله همچون روز روشن شده و از این رو از سقوط و لیز خوردن و افتادن جلوگیری می شود.

منبع:

https://www.hunker.com/13590193/7-outdoor-solar-lights-for-your-yard

1 دیدگاه در “۷ لامپ خورشیدی مناسب برای نورپردازی حیاط و فضای باز

  1. تسلا گفت:

    خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *