مقاله ها

نحوه ست کردن چراغ آویز 

نحوه ست کردن چراغ آویز
5/5 - (1 امتیاز)

اغلب یک چراغ آویز، به عنوان تنها وسیله روشنایی در یک اتاق نشیمن ظاهر نمی شود، به خصوص در یک فضای مفهومی باز با یک منطقه ناهارخوری در نزدیکی آن. در چنین مواردی، نسبتا معمول است که چراغ های آویز یک چهره لطیف تر را در اختیار شما قرار می دهند، در حالی که یک چراغ آویز دراماتیک یا لوستر نقش اصلی را بازی می کند.

نحوه ست کردن چراغ آویز

شما می توانید چراغ آویز خود را در فضاهای متعدد مچ کنید یا اینکه آنها را با یکدیگر ست نمایید. با این حال، ایمن تر آنست که تنها دو نوع چراغ آویز (به عنوان مثال یک آویز ساده و یک آویز لوستر) را انتخاب کنید، طوری که به شما اجازه می دهد تا یک سبک “نورپردازی ناسازگار” مانند استایل نمایشگاهی ایجاد کنید.

در هنگام ست کردن سبک (استایل) های مختلف چراغ آویز، به ویژه در نزدیکی یکدیگر، سعی کنید از یک روکش فلزی مشابه یا مشترک بین آنها و یا در یکی دیگر از مواد متریال مشترک استفاده کنید، به طوری که نور برخی از سطح را بازتاب کند. این کار باعث می شود تا کنتراست نور، عمدی و دارای یک پشتوانه صحیح فکری بنظر برسد، به ویژه در یک فضای سنتی تر.

شما همچنین می توانید چراغ های آویز خود را با مواد متریال وسایل دیگر موجود در اتاق ست کنید. سعی کنید برای ست کردن از فلز برنج یا مس به کار رفته در ساخت روکش چراغ های آویز و تکرار آن در دستگیره های کابینت خود (یا یک شیرآلات شیک)، و یا حتی می توانید (برای ست کردن) بر روی ست کردن رنگ یکسان در آیتم های غیرمرتبط مثل صندلی، پارچه یا کاشی تمرکز کنید. این باعث می شود کل پشتوانه فکری طراحی به صورت یک واحد یکپارچه، سرگرم کننده و مدرن، دیده شود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، چراغ های آویز بزرگتر (هنگامی که در ارتفاع بالاتری قرار می گیرند) در داخل سایه ایجاد خواهند کرد. در این حالت، روکش جالبی در داخل، تاثیر خارق العاده ای را برای چشم انداز شما اضافه خواهد کرد. با این حال، نور را رنگ خواهد کرد، بنابراین برای دریافت یک تابش جذاب، یک سایه گرم را امتحان کنید.

منبع:

https://www.forbes.com/sites/houzz/2016/07/26/4-types-of-kitchen-pendant-lights-and-how-to-choose-the-right-one-for-your-island

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *