مقاله ها

مزایای پروژکتور ال ای دی برای نورپردازی تابلو سردر فروشگاه

پروژکتور ال ای دی
امتیاز دهید

مزایای پروژکتور ال ای دی برای نورپردازی تابلو سردر فروشگاه : هنگامی که شما یک کسب و کار و یا ی فروشگاه راه اندازی می کنید باید به فکر تامین روشنایی مناسب برای سردر فروشگاه خود باشید. در این هنگام با سه گزینه برای انتخاب کردن روبرو می شوید: تابلو نئون، فلورسنت یا LED. تابلوهای نئون و فلورسنت دارای سابقه طولانی هستند و در بین مصرف کنندگان قابل اعتماد می باشند. اما محصولات ال ای دی به تازگی وارد بازار شده و عمر زیادی ندارند. از این رو در این مطلب مزایای پروژکتور ال ای دی برای تامین روشنایی تابلو سردر فروشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر فکر می کنید تابلو ال ای دی مناسب فروشگاه شما نیست این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

1. طول عمر بالا

پروژکتورهای LED با کیفیت دارای طول عمری بین 50،000 تا 100،000 ساعت می باشند. که این مقدار برابر با 3 تا 6 سال است. روشنایی این پروژکتورها هرگز کم نمی شوند. چرا که هیچ گازی ندارند که نشت کند و از این رو نورشان کم شود.

2. روشنایی چشمگیر

یکی از نشانه هی تشخیص پروژکتور LED روشنایی چشمگیر و جذابی است که به وجود می آورد. فن آوری LED منحصر به فرد است که در آن نوری تولید می شود که درخشان و واضح است و سبب می شود تابلوی فروشگاه از فاصله دور هم قابل دیدن باشد. این بدان معنی است که بدون توجه به زمان و صرف نظر از این که مشتریان شما در حال راه رفتن یا رانندگی هستند، قادر خواهند بود تابلوی شما را با کیفیتی عالی و درخشان و نورانی ببینند. در این شرایط می توانید احساس خوبی از تابلو یا لوگوی فروشگاه خود داشته باشید.

3. ظاهر بهتر تابلو

اگر تابلو نئون یا فلورسنت داشته باشید، حتما با این مسئله روبرو شدید که گاهی اوقات یک یا چند چراغ همیشه نیاز به جایگزینی دارند چرا که نورشان کم شده است و تابلو در قسمت هایی دچار کم نوری شده است. اما پروژکتورهای LED این مشکل را از بین می برند، زیرا عمر طولانی و تکنولوژی کارآمد آنها را به مراتب بادوام تر و بهتر از نور سنتی می کند.

4. کاهش ممصرف انرژی

محصولاتی که با فن آوری ال ای دی ساخته شده اند به شدت در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. یک تابلوی فروشگاه می بایست در طول شبانه روز به صورت مداوم روشن و نورانی باشد. تصور کنید چه هزینه سنگینی روی دوش شما می افتد. اما با پروژکتور LED به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود در صورتی که نور با کیفیتی تولید می کند.

پروژکتور ال ای دی نه تنها استانداردهای بالاتری را در تسهیلات خود ارائه می کند، بلکه هزینه های اضافی تعمیر، نگهداری و خرید های مکرر را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *