مقاله ها

روشنایی استادیوم با پروژکتور LED

پروژکتور LED
5/5 - (3 امتیاز)

3 دلیل عمده برای ارتقاء روشنایی استادیوم با پروژکتور LED  وجود دارد که در این مطلب به بررسی آن ها می پردازیم. بنابراین اگر شما مدیر مدرسه فوتبال هستید یا دارای زمین بیس بال و یا زمین های ورزشی دیگر هستید زمان آن رسیده است که روشنایی آن ها را ارتقاء دهید.

پروژکتور و چراغ های LED در حال حاضر بسیار قدرتمند هستند و گزینه خوبی برای تامین روشنایی استادیوم ها و زمین های ورزشی می باشند.این چراغ ها دارای مزایای گسترده ای هستند که همه آن ها در کنار هم موجب می شوند تا برای روشنایی استادیوم ها مورد استفاده قرار گیرند.

در اینجا 3 دلیل اصلی بیان می شود که نشان دهنده مناسب بودن پروژکتور ال ای دی برای تامین روشنایی زمین های ورزشی و استادیوم ها می باشد.

پروژکتور LED مناسب برای استادیوم

1. کاهش شدید انرژی در مصرف انرژی

هنگامی که یک چراغ 1000 وات متال هالید را به یک چراغ استادیوم LED 400W تبدیل می کنید، کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی را مشاهده می کنید. اما میزان صرفه جویی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. بیایید بگوئیم که 100 وسیله داریم که شما آنها را 100 روز در سال به مدت 6 ساعت در روز استفاده می کنید. هزینه برق شما 12 کیلو وات ساعت است. پس انداز برای این چراغ ها سالانه 5،400.00 دلار می باشد. البته، اگر ساعات استفاده شما بالاتر باشد یا هزینه برق بیشتر باشد، میزان پس انداز افزایش می یابد.

2. کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری

در حال حاضر در هر روز تماس های بی شماری از مشتریان مختلف دریافت می کنیم که تمایل دارند روشنایی آن ها به روشنایی LED تبدیل شود.  بسیاری از آنها در مورد هزینه های جاری برای نگهداری لامپ های متال هالید یا لامپ های بخار سدیم نگران هستند.

پروژکتور LED  و لامپ های ال ای دی دارای طول عمر بالایی هستند که از این رو سبب کاهش هزینه های نگهداری و تعویض می شوند. این مورد دلیل مهم مشتریان برای جایگزینی چراغ های استادیوم قدیمی با پروژکتور های LED است. زمین های ورزشی که دارای لامپ های متال هالید هستند به نظر تیره می رسند حتی اگر لامپ ها تازه تعویض شده باشند. چرا که اثر بخشی این دسته از محصولات روشنایی بسیار کم و محدود است.

تغییر لامپ در یک استادیوم ارزان نیست. این چراغ ها به اندازه 100 پا در هوا نصب می شوند، بنابراین استفاده از تجهیزات و نیروی انسانی برای تغییر لامپ مورد نیاز است. بنابراین منطقی است که از محصولاتی استفاده شود که نیاز به تعویض و تعمیر زیاد نداشته باشند. پروژکتور led یا نورافکن led، با وزن سبک تر و همینطور مقاومت بیشتر خود نسبت به شرایط جوی نامساعد و نفوذ آب، گزینه خوبی برای نورافشانی سالن ها و محیط های باز است.

3. کیفیت بالاتر نور را بدست آورید

در بحث روشنایی شاخص کیفیت نور وجود دارد. این شاخص در محدوده ای از 0 تا 100 وجود دارد. هر چه عدد این شاخص به 100 نزدیک تر باشد کیفیت نور خروجی بهتر است. پروژکتور LED  در محدوده 70 قرار دارد در حالی که مثلا لامپ های متال هالید یا پروژکتورهای معمولی دارای شاخص 30 و کمتر از آن هستند. استفاده از محصولات دارای شاخص کیفیت نور خوب باعث می شود همه چیز به نظر شفاف تر و روشن تر برسد. رنگ ها کامل، شفاف و زببا به نظر می آیند.

سه مزیت اساسی روشنایی استادیوم با پروژکتور LED

  • کاهش مصرف انرژی
  • کاهش هزینه نگهداری
  • کیفیت بهتر نور

محصولات LED به شدت کیفیت مسابقات ورزشی و فعالیت های شما را بهبود می بخشند. آنها نه تنها استانداردهای بالاتری را در تسهیلات خود ارائه می کنند، بلکه هزینه های اضافی تعمیر، نگهداری و خرید های مکرر را کاهش می دهند.

2 دیدگاه در “روشنایی استادیوم با پروژکتور LED

  1. ali گفت:

    با تمام احترامی که براتون قائلم ولی مطلب کاملا چرتی بود یه ذره سوادتون رو ببرید بالا خوبه شما الان بخوای یه لامپ متال هالید ۲۵۰ شرکت نور بخری دمای رنگش ۴۰۰۰ کلوین و شاخص تشخیص رنگش هم ۷۰ هست جالبه که ۴۰۰۰ کلوین نزدیک ترین نور به نور خورشید اول ظهر است دوم اینکه دارای شار نوری ۲۰۰۰۰ لومن هست که این در لامپ سدیمی ۲۵۰ ۲۸۰۰۰ لومن هست ولی توی همین دی جی کالا باید پروژکتور ال ای دی ۲۰۰ وات گذاشته ۱۸۰۰۰ لومن نور داره بعدشم من خودم هم پروژکتور متال دارم هم ال ای دی پروژکتور ال ای دی رو با آنکه گواهینامه ip65 داشت یه شب که بارون اومد سوخت یکیش هم توی بارون نبود که کلا بعد از چند ماه به مرور زمان نیمسوز شد خود به خود و حالا هد موقع میزنمش تو برق چشمک میزنه در کل بگم که شما بیشتر دنبال این هستید که بازار گرمی کنید سرکوتاه و بازنده باشید بای بای

    1. شرکت آماتیس گفت:

      با تشکر از مطلب توهین آمیز و زیباتون، تصمیم گرفتیم منتشر بشه و دیده هم بشه و پاسخ شمارو لحاظ کنیم
      لامپ های متال بسیار قوی و پر نور هستند و در این شکی نیست که گزینه ی خوبی هستند، ولی هزینه های اون مخصوصا برای امکانی که تعداد زیادی مصرف می کنند مثل سایت های کارگاهی و استادیوم، و نگهداری از آن براشون هزینه ی بالایی دارد، به صرفه نیست، همه کشور ها مثل کشور ما نیستن که هزینه ی برق پایینی داشته باشن
      شما هم اگر دو یا سه پروژکتور متال استفاده کنید، و قبض برقتون پله بخوره، کامنتتون برام دیدنی تر میشه:)
      چیپ های سی او بی از ۶۰ تا ۲۰۰ لومن بر وات وجود دارن که صد واتش ۲۰ هزار لومن تولید کنه، و از طرفی تقلب توی بازار زیاده و پروژکتور های ۵۰ وات رو به اسم ۱۰۰ وات به مشتری میفروشن!
      اینکه شما میایین از کیفیت پایین جنسی که خریدید تعریف میکنید، فقط توهین به خودتون محسوب میشه که این اشتباه رو کردین و جنس ارزون خریدید!
      خوبه تا آخر مطلب نخوندین چون منبع مطلب نوشته شده که سایت معتبر خارجیه، پروژکتور های آماتیس با کیفیت بالا و ضمانت شرکتی عرضه می شن، و خریدار آن، به مشکل شما نخواهد خورد
      شرکت های بزرگی مثل فیلیپس و کری و سامسونگ، تامین کننده ی سیستم روشنایی با پروژکتور های ال ای دی برای بزرگ ترین ورزشگاه ها و فضا های کارگاهی هستند و بال و پرشون از کامنت بی معنی شما خواهد ریخت قطعا!
      موفق باشید!:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *