مقاله ها

موارد مهم درباره انتخاب ریسه شلنگی ال ای دی

ریسه شلنگی ال ای دی
امتیاز دهید

ریسه شلنگی ال ای دی به صورت معمول از یک بورد، چیپ های ال ای دی و چسب در پشت بورد به منظور نصب آن تشکیل شده است. زمانی که ریسه شلنگی ال ای دی روشن می شود، نور با کیفیت را کاملا به جلو و به صورت مستقیم منتشر می کند.

بدین ترتیب می توان در فضاهای مختلفی از این ریسه ها استفاده کرد. و این ویژگی [قابلیت استفاده بودن در فضاهای مختلف]، یکی از ویژگی های منحصر به فرد ریسه های ال ای دی می باشد. ریسه های ال ای دی نسبت به سایر محصولات روشنایی قیمت زیادی ندارند و معمولا ارزان قیمت هستند. همین امر موجب می شود تا با پروژه های مختلفی خود را تطبیق دهند.

منابع نوری ریسه های شلنگی ال ای دی دارای تنوع رنگ و توان می باد. از این رو ممکن است تا در خرید ان دچار سردرگمی شوید. بنابراین در این مطلب تکنیک های لازم برای خرید این ریسه ها را به شما آموزش می دهیم.

موارد مهم درباره انتخاب ریسه شلنگی ال ای دی

• اولین و مهم ترین تکنیک برای خرید این محصول این است که در نظر بگیرید که  به چه منظور می خواهید از این ریسه ها استفاده کنید. هدف تامین روشنایی میزکار است یا روشنایی کلی و موضعی ؟

• سطحی که قرار است تا نوار شلنگی نصب شود از قبل باید تمیز و پاکیزه شود.

• اندازه، تعداد و رنگ یک ریسه ال ای دی موجب تغییر شدت نور آن می شود.

• قبل از خرید باید به کد درجه حفاظت در برابر رطوبت و خاک ریسه توجه کنید و متناسب با شرایط محل نصب ریسه را خریداری کنید.

• نصب باید به گونه ای صورت گیرد که خود نوار پنهان و فقط افکت نور آن دیده شود.

• تاثیر نهایی نور این ریسه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله: اندازه ی ال ای دی ها، تعدادLED های قرار گرفته در هر متر، موقعیت و زاویه نصب ریسه، رنگ نور، فاصله و میزان بازتاب نور از سطح مورد نظر

• این ریسه ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و توسط متخصصان مجرب نصب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *