اخبار متفرقه

روشنایی و نورپردازی بناهای تاریخی با led

نورپردازی بناهای تاریخی
امتیاز دهید

روشنایی و نورپردازی بناهای تاریخی با led : هدف از نورپردازی و روشنایی بناهای تاریخی این است که ساختمان یا بنا در شب دقیقا به همان صورت که در روز قابل مشاهده هستند، دیده شوند. به همین دلیل نورپردازی این بناها باید دارای ویژگی های خاصی باشد. نور استفاده شده در این بناها باید قابل انعطاف و تنوع رنگی باشد. با استفاده از نورپردازی می توان جزئیات ساختمان ها را با نمایش های نور و سایه افزایش داد و همه قابلیت ها را به معرض نمایش قرار داد.

روشنایی بناهای تاریخی با چراغ ال ای دی

بسیاری از ساختمان ها و بناهای تاریخی را می توان با استفاده از نورپردازی صحیح به بهترین شکل ممکن به معرض نمایش گذاشت. با نورپردازی اصولی می توان نقاط قوت یک اثر را جلوه گر کرد یا این که نقاط ضعف آن را پنهان کرد.

هدف نورپردازی بناهای تاریخی چیست؟
مسلما همان گونه که در ابتدای مطلب عنوان شد مهم ترین هدف نمایش ساختمان و بنا در شب درست مثل روز و وجود نور طبیعی است. اما آیا همین یک مورد کافی است؟ خیر. هدف مهم تری نیز وجود دارد. نورپردازی می تواند امنیت یک بنا را تضمین کند. زمانی که یک ینای تاریخی به درستی نورپردازی شده باشد، تمامی حرکت ها و به ویژه رفت و آمدهای مشکوک و حضور افراد مزاحم قابل دیدن است. از این رو به خوبی می توان امنیت ساختمان را حفظ کرد. به ویژه اگر از سیستم روشنایی هوشمند استفاده شود.

چه نوع نورپردازی مورد نیاز است؟
مسلما باید از محصولاتی استفاده کرد که دارای انعطاف پذیری و تنوع رنگی باشند. همچنین از نظر مصرف انرژی بهینه شده باشند. در بین همه محصولات موجود در بازار، چراغ ها و پنل های LED گزینه مناسبی می باشد. همچنین محصولاتی که برای نورپردازی بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند می بایست در برابر باد وباران و گرد و غبار مقاوم بوده و نور روشن و شفافی را بدون سوسو زدن تولید کنند.

شرکت نور گستر آماتیس این افتخار را دارد که پنل های کشویی قابل تنظیم و انواع پنل توکار و روکار ال ای دی را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. تمامی محصولات دارای ضمانت بوده و از کیفیت بالا وقیمت مناسبی برخوردار هستند.

برای دریافت هرگونه مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *