مقاله ها

عینک ایمنی با چراغ LED

عینک ایمنی با چراغ LED
امتیاز دهید

عینک ایمنی با چراغ LED : بسیاری از مشاغل هستند که نیاز به تجهیزات و لوازم ایمنی فردی دارند. در این مشاغل بر حسب فعالیت خطرناکی که انجام می شود می بایست کلیه نکات ایمنی در ان رعایت شود. یکی از لوازم مهم و ضروری برای بسیاری از مشاغل مانند، جوشکاری، فعالیت های آزمایشگاهی و … عینک ایمنی می باشد. عینک ایمنی بزرگ بوده و سطح چشم را کاملا پوشش می دهد و از چشم در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. اما معمولا اغلب کارکنان از به کار بردن عینک های ایمنی خودداری می کنند. چرا که این عینک ها بعضاً موجب ناراحتی می شوند و معایبی دارند.مشاغلی مانند مکانیکی، کار معدن، جوشکاری، سنگ زدن و سمباده کاری، شیشه بری و …. نیاز به دقت و نور کافی برای انجام کار دارد. بنابراین افراد در بسیاری از موارد برای بالا بردن میدان دید خود از به کار بردن عینک ایمنی خودداری کرده و متاسفانه دچار حادثه می شوند.

استفاده از عینک ایمنی با چراغ LED

پیشرفت تکنولوژی خوشبختانه در این زمینه هم به کمک انسان آمده و راهی برای حل این مشکل پیدا کرده است.  عینک ایمنی چراغ دار LED راه حل این مشکلات می باشد. هنگام کارکردن با این عینک ها نور مورد نیاز به خوبی تامین می شود. علاوه بر تامین نور با کیفیت و شفاف توسط چراغ های LED در این عینک ها، دیگر نیازی به استفاده از چراغ های سنگین دارای نور خیره کننده هم نمی باشد و دست ها کاملا آزاد هستند. عینم ایمنی چراغ دار دارای چراغ های قابل تنظیمی است که نور آن با توجه به نیاز فرد کم یا زیاد می شود. این عینک ها دارای یک باتری با عمر بیش از 50 ساعت می باشند. عینک ایمنی LED ایده آل برای انجام پروژه های خانه، لوله کشی، کارهای الکتریکی، تعمیر خودرو، مطالعه در شب و … می باشد. شیشه این عینک ضد خش بوده و کلیه استاندارهای لازم را کسب کرده است.

استفاده از عینک ایمنی چراغ دار ال ای دی در هنگامی که در محیط تاریک یا روشن کار می کنید یک گزینه فوق العاده می باشد. از کار برق و لوله کشی تا تعمیر خودرو و هر کار سرگرم کننده دیگر، نیاز به نوری با کیفیت و شفاف دارد.  نور با کیفیت تولید شده توسط چراغ LED در عینک های ایمنی می تواند کار شما را راحت تر و ایمن تر کند.

مزایای استفاده از عینک ایمنی چراغ دار ال ای دی

دست ها کاملا آزاد هستند و نیاز به جابجایی چراغ قوه از بین می رود.
حرکت آسان تر در فضاهای تنگ، تاریک و کم عمق.
دارای باتری با طول عمر (50 ساعت) هستند که از این رو چراغ های LED کارآمد و مقرون به صرفه می باشند.
از بین بردن سایه در مکان تولید نور.
بدون نیاز به جستجو برای پیدا کردن چراغ قوه در حین کار و بالا رفتن سرعت کار.
نیازی به استفاده از چراغ های بزرگ و سنگین با نور خیره کننده نمی باشد.
ارائه نور انعطاف پذیر در صورت عدم وجود نور طبیعی.
امکان مطالعه و کار کردن با این عینک ها در یک منطقه کم نور و خیلی تاریک.
چراغ های LED به طور دائمی متصل می شوند، بنابراین وقتی که مورد نیاز باشند، در دسترس می باشند.
دارای فن آوری ضد مه هستند، بنابراین عینک در هر وضعیت روشن و شفاف است.
دارای لنزهای مقاوم در برابر ضربه که برای ایمنی و محافظت از چشم ها ضروری هستند.

نکات مهم

موارد استفاده از عینک های ایمنی LED بسیار متنوع می باشد. راننده های کامیون که در شب کار می کنند و نیاز به دیدن و برداشتن دفترچه ها و … دارند. افرادی که تعمیرکار لوازم برقی هستند. کارگران و تعمیرکارانی که نیاز به کار کردن با هر دو دست خود دارند. لوله کشی و تعمیر ماشین و … همه می توانند از این عینک های مهم و کاربردی استفاده کنند.

عینک ایمنی LED همچنین برای کارهای تفریحی و سرگرم کننده مختلف از جمله کمپینگ، ماهیگیری و ساخت انواع صنایع دستی مفید است. حتی موتور سواران و دوچرخه سواران که در شب از وسایل نقلیه خود استفاده می کنند هم می توانند از این عینک استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *