مقاله ها

چراغ رگال ال ای دی

چراغ رگال ال ای دی
امتیاز دهید

یکی دیگر از انواع چراغ هایی که به دلیل مزیت های فوق العاده بسیار مورد توجه قرار گرفته است، چراغ رگال ال ای دی می باشد. انواع چراغ رگال از نظر ظاهر به چراغ زیر کابینتی بسیار شباهت دارد. این محصولات می توانند برای تامین کردن روشنایی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

چراغ رگال این قابلیت را دارد تا داخل کمد با ابعاد مختلف و زیر رگال لباس در فروشگاه ها ، مزون ها و مغازه ها استفاده شود. این چراغ ها انواع مختلفی دارند که دارای منابع نوری متفاوت می باشند. نوعی از چراغ های رگال هستند که در آن ها از لامپ های ال ای دی استفاده شده است. به همین دلیل به چراغ رگال ال ای دی معروف هستند. این محصولات نوری با کیفیت، مناسب و ملایم تولید می کنند و می توان آنها را به عنوان روشنایی سقفی و یا روشنایی آویز و رگال استفاده کرد.

مزایای استفاده از چراغ رگال ال ای دی

  • به دلیل دارا بودن لامپ های ال ای دی در این چراغ ها، مصرف انرژی به شدت کاهش یافته و به همین دلیل از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.
  • تولید نور ملایم و یکنواخت دارند.
  • برای استفاده در کمد های تاریک و یا روی آویز لباس هایی که نیاز به نور برای دیده شدن دارند بسیار مناسب هستند.
  • استفاده از چراغ رگال ال ای دی برای جلوه دار شدن ویترین فروشگاه ها بسیار مناسب است.
  • نور خیره کننده و آزار دهنده تولید نمی کنند.
  • انواع چراغ رگال دارای درایور به صورت جداگانه هستند که می توان آنها را در یک محیط هم به عنوان روشنایی سقفی و هم به عنوان روشنایی و آویز رگال استفاده کرد.
  • طول عمر طولانی دارند و از دوام بالایی برخوردار هستند.

 

در صورتی که تمایل به  خرید چراغ رگال ال ای دی دارید و یا تمایل به اطلاع از قیمت چراغ رگال دارید، به سایت نور گستر آماتیس مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “چراغ رگال ال ای دی

  1. آپادانا تجهیز آراز گفت:

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *