مقاله ها

راهنمای خرید ریسه زیر کابینتی

ریسه زیر کابینتی
5/5 - (1 امتیاز)

ریسه زیر کابینتی از جدید ترین محصولات ریسه های ال ای دی می باشد. این ریسه های نواری ال ای دی قادر هستند تا کنج ترین و پرت ترین گوشه ها را هم در آشپزخانه به خوبی روشن کنند.

ریسه های زیر کابینتی علاوه بر این که زیبایی خیره کننده ای را در محیط آشپزخانه شما به وجود می آورند، در مصرف برق هم صرفه جویی زیادی می کنند.

موضوع صرفه جویی برق اهمیت زیادی دارد. چرا که هم به اقتصاد خانواده کمک می کند و هم به نفع جامعه ما است.

در این مطلب راهنمای خرید ریسه زیر کابینتی را را برای شما عزیزان قرار می دهیم. با این امید که برای انتخاب و خرید این ریسه های فوق العاده کمکی به شما عزیزان کند.

 ریسه زیر کابینتی

ریسه های زیر کابینتی معمولا به صورت نواری و یا یک رول کامل در دسترس هستند. برای خرید این ریسه ها باید ابعاد فضای مورد استفاده را در نظر بگیرید.

خرید را بر اساس ابعاد مورد نیاز انجام دهید.

ریسه های زیر کابینتی را می توان هم به صورت نوارهای تکی استفاده کرد. و هم می توان این ریسه ها را چند لایه مورد استفاده قرار داد.

در هر صورت برای این که بیشترین توزیع نور را داشته باشید باید وسایل مورد نیاز را باید بر اساس طول ریسه خریداری کنید.

اگر از چند لایه ریسه استفاده می کنید، به این معنا است که شما چندین اتصالات را در اختیار دارید و با یک خروجی کار می کنید. باید تمام وسایل را به وسیله یک پایه ثابت کنید تا خللی رد نورپردازی شما به وجود نیاید.

LED های کوچک در یک نوار در کنار هم قرار گرفته و در نهایت یک ریسه انعطاف پذیر را به وجود می آورند. این ریسه ها با چسب چوب به پایین کابینت ها می چسبند.

توصیه ما به شما این است که حتما این ریسه ها را مراکز مطمئن و معتبر خریداری کنید. چرا که متاسفانه افراد سودجو همواره در صدد منفعت رساندن به خودشان با هر حیله و تزویری می باشند. از این رو نوع تقلبی و غیر استاندارد این ریسه ها هم در بعضی از مراکز وجود دارد.

این ریسه ها نه تنها ممکن است باعث بروز حوادثی در منزل شما شوند، بلکه به هیچ عنوان در مصرف برق نیز صرفه جویی نکرده و مقرون به صرفه نیستند.

ریسه زیرکابینتی ال ای دی درواقع متشکل از  لامپ و چراغ (فیکسچر) می باشد که به‌ صورت یکپارچه وجود دارند. این ریسه ها فاقد جیوه بوده و بازدهی بالایی دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *