مقاله ها

چراغ های مناسب برای روشنایی منزل

روشنایی منزل
امتیاز دهید

در حال حاضر و در عصر کنونی تامین کردن روشنایی یک محیط از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد. در واقع می توان با انتخاب صحیح منابع نوری علاوه بر این که  به آرامش رسید، زیبایی و جذابیت فضا را نیز دوچندان کرد. روشنایی منزل نیز از این قاعد استثنا نیست. نورپردازی و تامین روشنایی منزل هم از اهمیت بالای برخوردار است. خصوصا زمانی که در منزل سالمند باشد یا این که بخشی از منزل دارای اهمیت ویژه ای باشد. مانند اتاق کار و …

انواع چراغ ها و روشنایی ها نورهای طبیعی منزل یا محل مورد نظر شما را تکمیل می کنند. همچنین طراحی بدنه زیبای آنها سبب می شود که حتی در زمان خاموش بودن هم جزیی از دکور منزل شما محسوب شوند. پس نحوه انتخاب آن ها اهمیت دارد. خوشبختانه این روشنایی ها در مدل ها و انواع مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به محیط و شرایط خود آن ها را انتخاب کنید.

برخی از چراغ های مناسب برای روشنایی منزل

 

لامپ ال ای دی :

لامپ های ال ای دی بهترین و با صرفه ترین چراغ هایی هستند که می توانید در منزل از آن ها استفاده کنید. این محصولات علاوه بر این که بسیار کم مصرف هستند و طول عمر بالایی نیز دارند. از ویژگی های بارز این محصولات این است که می توان نور این لامپ ها را در زاویه های دلخواه تنظیم کرد که به عنوان لامپ های دکوراتیو ال ای دی را می توان در این دسته قرار داد.

لامپ هالوژن :

لامپ های هالوژن دارای قیمت بالایی هستند. رنگ نور سفیدی دارند و گرمای زیادی تولید می کنند. این محصول بیشتر در چراغ های دکوراتیو کاربرد دارد.

لامپ فلورسنت ال ای دی :

فلورسنت های ال ای دی نیز در نورپردازی منازل بسیار استفاده می شوند. چرا که این محصولات هم کم مصرف هستند و هم نور بهتر و روشن تری را ایجاد می کنند.لامپ های فلورسنت ال ای دی در دو نوع آفتابی و مهتابی با نورهای سفید و زرد تولید می شوند ، از این لامپ ها در چراغ های سقفی ، چراغ های دیواری و غیره استفاده می شود.

 چراغ های دکوراتیو

چراغ های دکوراتیو نیز در انواع مختلف به عنوان یک محصول روشنایی سقفی ، دیواری و بالا آیینه ای مورد استفاده قرار می گیرند. این چراغ ها این قابلیت را دارند تا در قسمت های مختلفی از منزل نصب شوند. این چراغ ها علاوه بر این که انواع مختلفی دارند، دارای طرح های مختلفی نیز می باشند. طرح هایی ماندد مربع، مستطیل و دایره.

این محصولات همچنین در نوع آویز یا دیوارکوب مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *